Publicerat: / Allmänt

Chillar!

Chillar sönder här hemma. Det enda jag gjort idag och igår är att kolla på en massa avsnitt av Secret life of the american teenager, två avsnitt av Teen Wolf samt spelat Starcraft.

Imorgon ska jag på kvällen iväg och handla med Michelle, Ronja och Frida om jag förstått rätt och senare sussar jag hos Michelle antagligen. På fredag är det midsommar vilket vi ska fira tillsammans och jag ska då ha på mig klänningen jag köpte på Primark i Tyskland. Najs! :)

Vidare har jag inga planer just nu, mer än att jag börjar körskolan på måndag. Då med teori två dagar i rad :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!