Publicerat: / Allmänt

Ber om ursäkt!

För det förra inlägget som blev jättelångt, men somsagt försökte hålla ner det!

I Söndags gick jag upp vid 8 för att ta bussen till Uppsala. Jag och stixen - Michelle åkte in till Stockholm, shoppade lite och sedan gick vi till Kungsträdgården för Rix FM, vi gjorde världens fail vilket gjorde att vi var två meter ifrån signeringen med Olly Murs. Så pissed off jag var! Istället fick vi bra platser vilket gjorde att vi såg väldigt bra, när folk inte hade skyltar uppe dvs. Efter Olly, vid Yohio öppnades portarna och det haglade så mycket. Jag hade endast på mig en långärmad och mina kära vänner bara ett linne. Helt sjukt vad kalla och blöta vi var när vi skulle hem.

Dagens bästa gick till Josäfin. När vi närmade oss centralen i stockholm såg några äldre killar oss och tyckte antagligen att vi var jätteroliga som var så blöta vilket resulterade i att de skriker "Hej tjejer" och Josse svarar på sekunden "FUCK YOU!!". Snacka om paffa de var! På vägen hem köpte vi en varmchoklad som vi värmde oss med innan vi kom hem.

Igår åkte alla stixen in till Enköping och fikade en stund på eftermiddagen. På kvällen åkte vi till Ronja och häckade innan vi sedan åkte hem. Idag har jag bara sett två avsnitt av Teen Wolf och häckat här hemma. Ska måla mina naglar nu dock så jag hoppas att det blir bra! Kram på er! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!