Publicerat: / Allmänt

Fy på mig!

Har bloggat helt uruselt den senaste veckan vilket jag ber om ursäkt för.
I måndags hade jag min första körlektion. Det gick bra men jag kör lite för fort när jag kör sakta, har lite svårt att placera mig bra i korsningar och glömmer när det är högerregel. Men annars gick det bra! Hade lite svårt med bilen bara för den var större än min, gick på diesel och var modernare än min. Fattade ingenting ibland haha!
Efter det var det riskettan, as tråkigt!

Körteori tisdag onsdag, Elin kom hit tidigare och hängde. Lagade lunch till henne på.onsdagen också. Har nämligen vaeit ensam hemma sen tisdags men idag kommer familjen hem.

Igår städade jag en massa, tränade i ca 80 minuter och softade sedan framför fotbollen samt började packa lite. Idag åker jag nämligen till Elins stuga i Gävle tillsammans med mina stix. Josses klasskompis Fredrik och tre av hans vänner kommer även och hälsar på i några dagar. Jag och stixen åker hem på torsdag! Min familj kommer alltså hem och jag drar, haha!

Hoppas ni alla har ett bra sommarlov! Kram på er! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!