Publicerat: / Allmänt

Deg!

Legat och degat hemma nu sen jag kom hem så imorse tog jag och Michelle en PW tillsammans. Vi gick ner till kyrkan och ut på åkern där bakom en bra bit innan vi vände. Sedan dess har jag hunnit städa kanin buren och sedan degat här hemma igen. Händer inget mer speciellt idag förutom att vi ska grilla ikväll = mums. Funderar på att försöka bättra på mina grillkunskaper och försöka hjälpa pappa. Jag suger nämligen på att grilla i annat än gasolgrill! 

Imorgon ska jag åka in till stenhagen vid halv två och handla vax med några av mina stix. Därefter på kvällen ska jag hem till Michelle och först prova att vaxa benen och sedan efter det ska vi mysa och typ kolla på film. Fredrik kommer också och eventuellt även de andra killarna som var med till stugan. Det blir nog mysigt! :)

På söndag har jag inget för mig så det blir nog en pw då också. Resten av veckan är också helt tom så förhoppningsvis har jag några söta vänner som kan hitta på en massa saker med mig!

Hoppas eran sommar är härlig och jag ber om ursäkt för bristen på bilder osv. Min mobil är fortfarande nere så kan inte ta några :/ Hur som så finns det många fina bilder ifrån stugan på Josses blogg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!