Publicerat: / Allmänt

Religionsbetyg, avsaknad av lärare och idrottsgalan!

Just nu sitter jag och kollar på idrottsgalan och har ätit en påse med kex. Vanliga kex. Ja jag tror att det är den perioden på månaden som påverkar min aptit som vanligt... På tal om den perioden så har jag dessutom haft jätte konstigt humör den här helgen. Varit jätte trött och känslig. Blir jätte känslosam till idrottsgalan nu tillexempel. Det finns så mycket känslor i idrott och jag är ganska sportintresserad. Blir alltid så stolt över Sverige när det går bra och att unna våra sporthjältar lite utmärkelser tycker jag är mer än rätt. Det är de som ofta gör mig stolt om Sverige. Håller tummarna för Silver-Sara men hoppas att Lisa får det annars. Tycker inte Juniorkronorna ska ha det... men tänker spara er min åsikt där. Zlatan har väll varit bra som vanligt men han har inte varit utmärkande just i år. Åh nej nu visar de avlidna idrottsprofiler... Bara att hämta näsdukarna...

I skolan idag fick vi veta att vi inte vet vilken lärare vi ska ha i Kommunikation. Det visar sig alltså imorgon. 
Fick också betyg i Religion, ett B! Sjukt nöjd! Fick alltså två A och ett B den här terminen. Riktigt nöjd och stolt faktiskt! 

Planen inför veckan är att vara i skolan. På onsdag ska jag till Västerås och gå på bandy, på torsdag rider jag som vanligt och på fredag ska jag kolla på bandy samtidigt som jag ska cykla på träningscykeln. Intressant...
I helgen vet jag inte vad som händer, kanske hittar jag på något med några kompisar, annars blir det slapp som förra helgen! :)

Nu har Zlatan fått pris för årets manliga och vi vet att det är Lisa och Sara som tävlar om jerringpriset. Kalle Moreaus ska nu också presentera de nominerade i "Årets kvinnliga". Kunde inte tänka på något annat än att Zlatans prestationer vs. Roffes....

Skit samma nu ska jag sluta vara bitter! Kram på er alla! :D


Postat av: Sara

Varför skulle inte JVM laget vinna, va va?? :O :O

Svar: Åh nej, du blir sur hur jag än säger. Men i alla fall jag tycker i såfall att P14 laget kan vinna lika väl. De där grabbarna har hela sitt liv på sig att vinna! :)
Minna Huovinen

2013-01-19 @ 00:06:34
http://fjuarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!