Publicerat: / Allmänt

Jag skulle inte ha sagt något...

Var till Västerås i onsdags och kollade på bandy. Det var nog den bästa matchen jag varit på (Jag har iofs inte varit på så många...). Broberg var sjukt bra i första halvlek, kanske inte lika bra i andra men fortfarande bra och samtidigt så var Västerås inte alls bra. Vinst med 13-3, på borta plan! Även första vinsten för Broberg mot Västerås sedan 1986...

Idrott på torsdagen samt ridning på kvällen. Idrotten var inte så jobbig men av någon konstig anledning fick jag världens träningsvärk ändå. Huh? Ridningen var på Quinten, precis som förra veckan väldigt fin. Dock märks det att vi inte är så bekväma med varandra än för formen blev inte riktigt så stadig och bra som det hade behövts och det märktes framförallt i framdelsvändningarna. Vi löste det dock och det blev bättre och bättre mot slutet. Riktigt fina galoppfattningar fick vi faktiskt! Både från trav och skritt.

I fredags åkte jag hem, mådde skit dåligt och dissade vännerna på grund av det. Skit tråkigt men jag kände mig inte som det bästa sällskapet i det mode som jag var. Hade bestämt mig sen en vecka tillbaka att jag skulle cykla på träningscykeln samtidigt som jag kollade på bandyn så jag gav mig tusan på det. Trots illamående och huvudvärk så cyklade jag i 50min. Det jobbigaste var nog inte heller att cykla utan snarare att sadeln inte var den skönaste...

Idag har jag gjort absolut ingenting. Chillat vid datorn hela dagen och bland annat kollat på Vampire Diaries. Det där spårar hela tiden... Försöker komma på något bra som jag kan se på tv ikväll men det fanns tydligen inget så jag ska försöka hitta någon film eller nåt. Vi får se hur det blir helt enkelt! :)

Kram på er och ha en härlig helg! :)



Det var länge sedan jag hoppade nu, och ännu längre sen jag satt på Cannons rygg. :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!