Publicerat: / Allmänt

Det lilla som är kvar av lovet.

Lovet lider tyvärr emot sitt slut, men jag ska hitta på saker för det!

Imorgon: Är det bandymatch mellan Broberg och Sirius. Så himla lämpligt när det är så nära! Därför ska jag och pappa in till Studan och heja på de gulsvarta. Härligt!

Den 3:e: Är det dags för första ridningen igen!

4:e: Har jag inget mer planerat än Hammarby-Västerås som sänds på tv samt att följa Broberg-Vetlanda via någon sorts liverapportering.

5:e: Har jag ingenting planerat hittils, kanske städa lite? Måste också hinna läsa min svenska bok och skriva en abstract i engelskan.

6:e: Se Gais - Kungälv på kvällen eftersom det också sänds på tv. Följer också Ljusdal-Broberg eftersom det inte blir någon extra visit upp till Hälsingland för denna och Vetlanda matchen. Annars inget planerat.

7:e: Inget planerat.

8:e: Inget planerat.

9:e: Skola igen! Samt följa Kungälv-Broberg på kvällen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!