Publicerat: / Allmänt

Varför går lov-veckor snabbare än vanliga veckor?

I tisdags var jag som sagt hos Elin och Michelle färgade mitt hår. Sjukt skönt att ha det gjort för den där utväxten har jag gått runt och skämts över hur länge som helst. Tror jag färgade senast i Augusti... pinsamt! De andra dansade till Just Dance 4 och i övrigt gjorde vi som vanligt inget speciellt.

I onsdags åkte jag in till stan till 1 och lunchade på China River med Elin L, Frida, Elina och Jennifer. Mycket gott och som vanligt åt man på tok för mycket när Elina var med. Åkte sedan hem till Elin och färgade hennes underhår. Inte så stor skillnad men det blev snyggt i alla fall. Tog också en obligatorisk fika, som man alltid gör hos Elin. Detta trots att vi alla var jätte mätta.

Igår var jag hemma och gjorde inget speciellt. Började med att springa på löpbandet på morgonen och tog sedan en dusch. Fixade sedan amerikanska pannkakor lagom till mamma kom hem. På kvällen red jag ett pass på Cannon. Kändes faktiskt som att jag tog ett litet kliv framåt. Konstigt nog går det så mycket bättre i vänstervarvet trots att det är hans lite svårare varv och i vanliga fall även mitt. Men jag vet inte om jag kanske koncentrerar mig extra mycket i det varvet eller om jag byggt muskler eller något. Skillnad känns det i alla fall sen jag började röra på mig lite mer än förut. När jag kom hem körde jag lite styrketräning innan jag gick och lade mig.

Idag sov jag ända fram till 1. Riktigt skönt! Har sedan dess förberett en massa inför årsmötet imorgon. Skrev ut cirka 15 papper och fixade lite i sekreterarpärmen. Allt för att underlätta för nästa sekreterare. Jag ställer nämligen inte upp för omval så jag kommer att gå ur USS iår. Ett val jag är glad över även om det har varit väldigt roligt under mina två år. Nu på kvällen har jag spelat lite The sims och nu ska jag måla mina naglar hade jag tänkt. 

Lite tomt på bilder just nu, men ska nog kunna fixa fram några nya sen när det börjar bli vår. Jag är ju inte ett så stort fan utav snön så jag håller mig instängd på mitt rum. Imorgon är det alltså årsmöte samtidigt som den tredje kvartsfinalen i slutspelet vilket gör att jag kommer vara världens nervvrak under mötet. Vinner Broberg så fortsätter de spela, förlorar de så är deras säsong slut. Hemskt...

KRAM PÅ ER!


Postat av: Angelica

Jag väntar fortfarande, Minna .. ;)

Svar: DET KOMMER! Haha :D Eller ja... du får nog ett på torsdag ist haha! Minns bara att det gick dåligt!
Minna Huovinen

2013-03-02 @ 00:53:49
http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!