Publicerat: / Allmänt

Pizza!

I onsdags hade vi idrott på eftermiddagen vilket gjorde att A-tiden kortades ner och jag fick mindre tid att plugga till sociologi. Vi körde volleyboll vilket är väldigt roligt även fast vi inte riktigt fick igång något spel. Pluggade sedan på kvällen trots att jag hade noll motivation.

På torsdagen var det dags för sociologiprov. Jag vågar inte riktigt säga något egentligen men jag tror att det kan ha gått riktigt bra faktiskt, så jag hoppas det. Sedan hade jag franska och muntligt som inte gick nå vidare bra men sedan när vi hade halvtidssamtal fick jag veta att jag tydligen ligger högre än E! Jag som trodde att jag skulle få F... Undrar vad som hände där. Efter skolan tog jag 9an hem till Johanna och vi tog sedan bilen (eftersom Johanna är så ball att hon har lyckats få hem det där plastkortet som kallas körkort) till American takeaway där vi beställde tre stycken pizzor. Lata som vi är, körde vi sedan över till andra sidan vägen och köpte med oss en cola också. Sen åkte vi hem till Anna där vi käkade innan vi drog till Säva.

Ridning på Laika. Precis som vanligt var hon lite av och på. Först jätte fin och sedan gick det inte, sedan ännu finare och sedan sprang hon bara. Lite svårt emellanåt men hon var sjukt fin när hon väl var med mig.

Idag är det fredag och av någon anledning ställde jag klockan på 05.40 för att hinna duscha, men jag duschade innan jag gick och lade mig så sen hade jag hur lång tid som helst av att inte göra något alls. As soft dag i skolan (eller njaa hyfsad men skit samma). Först engelska halvtidssamtal som gick hyfsat, Sociologi där vi såg på uppdrag granskning och sedan matte där vi pysslade lite och var klara en halvtimme innan vi slutade.

Just nu gör jag inget speciellt mer än att chatta på facebook och så har jag sett vampire diaries avsnittet. Vet inte vad jag ska tycka om det riktigt... 

Hur som helst! Ha det bra så hörs vi! KRAM!

Såå sjukt gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!