Publicerat: / Allmänt

Mel och massa annat!

I lördags låg jag hemma och softade med lite godis nästan hela dagen. På kvällen åkte jag till Josse och myste lite med melodifestivalen och fina vänner. Väldigt mysigt! 

Idag när jag fixat mig åkte jag och mamma till Gränby för att kolla lite och lämna in mina skor. De har gått sönder i klacken så vi lämnade in de på lagning. Tills de är klara får jag använda de vinterskor jag hade förra året som är as varma, as sköna men inte alls nå speciellt snygga. Men jag får leva med det. De hade också rea på ur & penn (som vanligt) så jag fick med mig två halsband hem. Köpte också ett par träningsbyxor på stadium, äntligen! Har inte orkat fixa några så har tränat i mjukisbyxor vilket kan vara skönt ibland men inte jämt. 

Jag och mamma åt en sallad, handlade lite på clas ohlson och sen åkte vi hem. 

Det har hänt lite andra saker också som jag kanske tar upp senare, men helgen har annars varit bra. Till veckan har jag inte alls mycket i skolan och sedan är det lov. Händer dock lite andra grejer som kan ta lite tid men vi får se hur mycket.

Hoppas eran helg har varit toppen!
KRAM! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!