Publicerat: / Allmänt

Jaha...

I torsdags var det alltså simning på idrotten. Det gick ändå ganska bra, trots att jag hade världens psykbryt dagen innan när jag insåg att jag inte alls såg bra ut i bikini. Vem försökte jag lura liksom? Först gjorde vi den övning vi skulle göra och sedan hade vi äventyrsbadet för oss själva i ca 40min. Sjukt roligt! Det var dock inte lika stort som man minns det.

På fredagen åkte jag hem en snabbis efter skolan innan jag åkte ner till Josse och umgicks med mina stix - Elin. Vi kollade på TVD, The perks of being a wallflower och åt massa godis + läsk. Åkte hem lite senare. 
På lördagen var det melodifestivalen och förutom det gjorde jag inget speciellt. Det sög lika mkt som vanligt även om State of Drama var helt klart bäst. 

Igår var det Broberg-Bajen på tv vid kvart över ett. Hade kanske varit roligare om matchen hade varit bra. Men det var den faktiskt inte. Bajen vann rättvist och det enda bra igår var väll egentligen Brobergs mål och att det gick lika dåligt för Bollnäs.

Idag har jag inget inplanerat så jag ska nog sätta mig och spela lite sims. Imorgon ska jag över till Elin på kvällen och bla. färga håret, ÄNTLIGEN!

Hoppas ni har haft, har eller kommer få ett bra lov! KRAM!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!