Publicerat: / Allmänt

Tävling, träning, övningskörning och matlagning!

Tävling idag med Alexandra! Riktigt roligt att träffa alla och alltid lika trevligt. Det gick sådär för alla men de flesta verkade nöjda hur som! Fotade ingenting då det var inomhus och jag insåg ungefär mitt i Alexandras ritt att jag hade en kamera med mig... Slarver!

Fick skjuts hem av Sofie, TAAACK! :D, och när jag kom hem blev jag jätte motiverad till att träna, så jag körde ett pass vid tvn i 50min och sen lite styrketräning och stretching. Jäkligt skönt faktiskt men jag lär ha ganska mycket träningsvärk imorgon!

När jag fick skjuts hem av Sofie så glömde jag lite kläder i stallet så jag passade på att övningsköra igen. Känner att jag lär mig mycket utav att köra så ofta, det sätter sig liksom. Allting gick jätte bra idag! Riktigt glad faktiskt för det var liksom inte problem med någonting.

Lagade middag nu på kvällen också. Det skulle egentligen bli pasta och kyckling med pesto men det fanns nästan ingen pesto hemma (typ en tesked på tre personer -.-) så det blev bara kyckling och pasta med lite crème fraiche sås! Mums!

Imorgon är det skola igen så jag ska försöka sova tidigt ikväll! Efter skolan åker jag och mamma och shoppar lite! Mys!

KRAM på er! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!