Publicerat: / Allmänt

Statistiken stiger!

Statistiken stiger när jag bloggar mer, roligt! Däremot är det väldigt dåligt med kommentarer och visst förstår jag att det kanske är tråkigt att kommentera om man inte har något att säga. Men kommentera gärna mer! Det blir roligare för både er och mig! 

Skulle vilja fråga vad ni vill se i bloggen. Jag skriver för det mesta om vad som händer men skriver mer än gärna om något speciellt ämne. Det kan vara om vad som helst så kommentera gärna om det ät något ni saknar eller vill se/se mer av! 

Just nu målar jag naglarna och senare ska jag väl chilla framför någon film eller liknandes. Tidigare idag har jag skrivit klart resultat och analys delen på min sociologi/svenska filmanalys. Skönt! Nu är det bara diskussion och slutsats delen kvar! Tror det räcker med plugg för idag. 

Imorse tog jag också en powerwalk/springtur. Syrran frågade om sällskap till bussen eftersom hon skulle till stallet så jag drog på mig träningskläder och följde med. Gick sedan ner på banvallen och gick bort till allén och tillbaka hem igen, sprang vissa bitar. Har ju varit sjuk och är dessutom väldigt otränad så jag tog bara en kortis och väldigt lugnt. Har fortfarande ont i halsen. Det var dock väldigt skönt att komma ut och röra lite på sig, dessutom var det väldigt fint väder.

Nu har mina naglar torkat så nu ska jag på med överlack. Kram på er och glöm inte kommentera! :D


Ev. blir det lite matteplugg imorgon. Här ser ni pythagoras sats! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!