Publicerat: / Allmänt

Shopping!

Har ganska nyligen kommit hem från frisören. Klippte bort det slitna vilket alltid är lika skönt. Efter det städade jag lite på rummet och sen har jag ätit middag. 

Tänkte visa er det som jag köpte med mamma igår samt det jag köpte med Elin i fredags. Så här nere kommer det lite bilder på detta. Bilderna är kanske inte de bästa för jag fick bara till riktigt sunkigt ljus, men där bakom kan ni skymta en del av mitt bokförråd! :)


Topp från Lager 157, 80:-


Liknande topp som innan från Lager 157, 80:-


3 linnen för 100:-  brottarryg, från Lager 157. Jag köpte röd, marinblå och vit.


Topp från Gina tricot, 99,50:- på rea!


Topp från Gina tricot, 99:-


Foundation från Maybelline, köpt på Åhléns för 139:-
Två nagellack, ett bas lack och ett topplack från Depend. 22,50:- /st på ICA Maxi.


Lyckades tyvärr inte få någon bra bild på jackan då det var för mörkt överallt. Har sökt runt på internet men inte lyckats hitta den heller. Hur som helst så är det en svart skinnjacka med resår längst ner och i ärmarna. Jackan och foundationen köpte jag med Elin i fredags och resten köpte jag igår med mamma. Köpte även ett par vanliga svarta jeans på Gina tricot igår. 299:- kostade de och var lite högre i midjan och annars skinny.
Hade tänkt försöka ta bilder på migg rum också men det är så dåligt ljus så det kommer någon annan dag!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!