Publicerat: / Allmänt

Nytt rum! :D

I går var jag hem till Josse tillsammans med Frida. Vi åkte och köpte pizza och godis samt tog en fruktansvärd bild.. Hade tänkt sno den och lägga upp den här men jag skonar er... Vi började se Harry Potter 1 och sen droppade Elin och Michelle in. Efter det så pratade vi en massa och såg på gamla klipp, typ som vanligt alltså!

Idag vaknade jag vid 11. Låg kvar i sängen till 12 och åt brunch(lunch). Efter det körde jag och syrran ett pass vid tvn på kanske 45-60min och efter det gjorde jag 50 armhävningar, situps och benböj. As jobbigt! Tog en dusch och lite mellis och nu hade jag tänkt spela the sims!

Något jag glömde berätta för er är att jag har bytt rum! Jag har fått rummet på övervåningen som förut var pappas kontor och han har flyttat ner. Riktigt skönt och jag trivs jätte mycket! Vi passade på att tapetsera om så jag trivs verkligen mycket mer här än i mitt förra rum. Där hade jag lila tapeter som hade varit sedan pappa hade kontoret där förra gången och jag var ganska trött på de. 

Mitt nya rum har gråa väggar förutom en fondvägg som är vit med silver/grått mönster, jag gillar det skarpt! Tänkte försöka få upp några bilder här någon dag, men måste se till att det är städat då också! haha :)

Det kanske kommer bli ännu sämre uppdatering här i helgen, förhoppningsvis kanske jag kan blogga på söndag åtminstone!

Hoppas ni har ett bra lov om ni har det! KRAM! :D

Hängde alltså med det här gänget minus Ronja och plus Frida igår :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!