Publicerat: / Allmänt

Måndag...

Tidigvecka denna vecka vilket betyder att jag går runt som en zombie ungefär hela skoldagen. Slutade strax innan halv ett idag och tog då 5an till Flogsta centrum för att möta upp mamma. Åkte sedan till gränby för att shoppa lite. 

Började med att äta en grilla halloumi macka på Barista, sjukt gott och jag var så hungrig! Gick sedan runt i lite affärer och letade väl främst efter jeans och ev. någon topp. Inget akut egentligen. Kom hem med ett par jeans och två toppar ifrån Gina tricot! Hade velat köpa en klänning på Vero moda men de hade tydligen inte den inne så det sket sig tyvärr.

Efter det åkte vi vidare till Lager 157. Plockade på mig en massa kläder eftersom vissa kläder är riktigt billiga där. Slutade med att jag kom hem med två toppar och 3 linnen. Ett vitt som jag ska använda som baslinne till ett med brottarrygg som jag köpte förra sommaren och sedan ett marinblått och ett rött. 


Planen var att jag skulle betala från början men snäll som mamma är så betalade hon allt! Tänkte lägga upp ett inlägg imorgon kanske med bilder på allt plus min skinnjacka, för just nu målar jag naglarna och sen ska jag sova.

När mamma handlade på ICA Maxi så köpte jag också fyra nagellack. Eller ja två nagellack, ett baslack och ett överlack. Mycket välbehövligt även om jag är jättedålig på att måla naglar.

Övningskörde hem från ICA Maxi sen. Väldigt nervigt eftersom det var mitt i rusningstrafiken men det gick bra!

Hoppas ni haft en bra dag! KRAM! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!