Publicerat: / Allmänt

Kvalborg!

Firade mitt kvalborg med att umgås lite med Elin. Jättemysigt! Bananpannkakorna var desvärre inte lika goda som jag hade tänkt mig och både jag och Elin blev nog lite illamående. Då kom mamma som räddaren i nöden och hade köpt Ben & Jerry's! Hon hade köpt Half baked och Peanutbutter cup, den tidigare har jag testat förut medan den senare var ny för mig! Riktigt god faktiskt!

Jag och Elin strosade runt lite i några lekparker och pratade om allt mellan himmel och jord. Sedan kollade vi in några av IJustWantToBeCools filmer på youtube. Har ni inte sett de förut så kolla in de! De är helt galna! :)


Imorgon är det valborg och jag har massa planer. Var inte så taggad först men nu ska det faktiskt bli roligt. Bor man (typ) i Uppsala så måste man ju fira Valborg. På morgonen/förmiddagen ska jag hänga med mina stix och några av Josses och Michelle & Elins klasskompisar. Senare på kvällen åker jag och stixen hem till Johanna där vi ska laga mat och fira tillsammans. Det brukar alltid vara lika mysigt! Peppar peppar att vädret blir bra! Jag orkar inte hänga i Uppsala under valborg om det regnar...

Mitt största problem är att jag inte vet vad jag ska ha på mig. Jag har ca 3 olika val. Det ena är att ha klänning, vet dock inte vilken. Det andra är att ha shorts med strumpbyxor under och tröja vet jag isf, mitt sista är jeans med samma tröja. Herregud hatar detta...


En bild på Johanna under inspirationshelgen på Scandic! :)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!