Publicerat: /

Heeeelg!

Godmorgon! Sitter just nu och äter frukost eftersom jag vaknade för drygt 40minuter sen. Igår var jag hos Michelle och kollade på Let's dance och åt fruktsallad med Oreoglass, mycket gott!Idag hae jag faktiskt ingenting inplanerat, ganska skönt. Istället kommer denna dag att vigas åt plugg, tråkigt nog. Ev om jag känner mig bra i halsen kommer jag att köra ett lättare träningspass. Men främst går plugget. Ska skriva lite på sociologi/svenska uppsatsen, ev. lite engelska och kanske matte.Till imorgon ska jag bestämma mig för en sak. Jag ska nämligen kanske följa med Sofie till Jälla på tävling och jag måste bestämma om jag har kommit tillräckligt långt i plugget. Känner jag mig själv rätt så kommer jag se till att det går vägen men man vet aldrig. I sådanafall följer förhoppningsvis kameran med så att jag kan ta lite bilder åtminstone utomhus.Kommer kanske ett inlägg senare idag med! Kramar!


*klick* - En bild på mig själv igår innan jag gick till Michelle.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!