Publicerat: /

Godmorgon!

Härlig Lördagmorgon och jag tror att jag kan skymta solen genom persiennerna. Vaknade för 20 minuter sen av att fåglarna kvittrade och några barn lekte i lekparken. Ganska mysigt uppvaknande ändå.

Idag har jag faktiskt ingenting inplanerat vilket blir ganska skönt. Jag har insett att jag inte har skrivit på min "bok" på väldigt länge så antagligen kommer jag göra det idag. Har faktiskt blivit väldigt skrivsugen på sista tiden för i skolan skriver vi ju aldrig sånna här roliga saker.

Igårkväll kollade jag lite på GHS och även TVD. Känns så himla sorgligt att Ninja la Silla nu går i pension. Kommer aldrig glömma han och Roffes EM-Guld och OS-Silver!


Jordgubbarna jag köpte till mig och Johanna!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!