Publicerat: / Allmänt

Fy på mig!

Lovade er ett inlägg igår men helt ärligt så hann jag inte. Jag gjorde kanske inget speciellt men däremot hade ajg en förbannad uppsats att skriva klart och skicka in och den jobbade jag med all ledig tid. Den var inte inne förrän 8 minuter i 11 på kvällen så ja jag hade en del att stå i.

Idag har jag skola och 3 lektioner där det är något som ska "in". franskan har jag läxförhör på lite fraser, kommunikationen ska jag skriva en utvärdering av mitt arbete och på engelskan ska jag göra ett romananalysprov. Inte så kul kanske.

Ikväll ska jag försöka träna, antagligen blir det ett pass framför tvn och kanske lite styrketräning på det eftersom det  inte är speciellt mysigt väder utomhus. Efter det blir det att slappa lite eftersom jag inte har något plugg.

Snart ska jag gå och göra lunch och sedan åker jag in till skolan!


Romananalysen är på den här grymma boken!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!