Publicerat: / Allmänt

Förlåt!

Jag har haft så lite att göra att jag inte orkat bry mig om något. Innan lovet hade jag ett prov och det kom jag väll på hyfsat sent så jag pluggade lite men mer än så blev det inte riktigt, det gick dock hyfsat bra så vi får se hur det slutar.

Hade sen vecka den här veckan och nog kändes det att det var sista veckan innan lovet. Som tur var gick vi ju bara 4 dagar eftersom vi var lediga på långfredagen men sista lektionen i torsdags var så sjukt ovärd att alla bara ville därifrån.

Jag red ett pass på Cannon, barbacka, i torsdags. Innan tänkte jag att jag nog aldrig hade varit så otaggad någonsin men det var så himla kul. Det gick verkligen jätte bra, han var avslappnad och riktigt mjuk och fin. Nog hittar jag mer och mer för varje vecka nu. Riktigt roligt eftersom det varit så svårt tidigare, i och med att jag bara rider en gång i veckan! :) Vi övade på bakdelsvändningar och nog var det kanske lite fuskigt där. Både han och jag har otroligt lätt för bakdelsvändningar så tillslut slarvade vi massa i stället, vilket i och för sig var väldigt bra träning.
 
I fredags var jag hemma och slappade till på kvällen då jag gick hem till Michelle. Vi åt en mycket god chokladcheesecake och annat gott samt kollade på let's dance tillsammans. Mycket mysigt!

I lördags gjorde jag faktiskt ingenting, slappade hemma hela kvällen, åt ostbågar och drack påskmust typ. Ganska skönt ändå!

I söndags var jag på tävling från halv 1 till ca 5. Det gick faktiskt riktigt bra även om det var en del som ramlade av och jag, Klara och Johanna var ensamma från tävlingsgruppen. På kvällen duschade jag och åt mat innan jag och Frida åkte hem till Elin. Vi köpte hem lite mer mat från Leonardos, jag och F delade på en pizza och Elin tog en Lövbit med pommes. Sedan åt vi massa kladdkaka och godis samt kollade på Djävulen bär prada, Mamma mia och Rosa the movie. Självklart sjöng vi med i Mamma mia, det går inte att titta på den utan att göra det!

I måndags vaknade jag hos Elin. Vi åt världens brakfrukost och sedan åkte jag och Frida hem. Mamma hade köpt hem sallad så jag lunchade med henne och syrran innan pappa kom hem. Sedan dess har jag suttit vid datorn med lite påskgodis och snart ska jag spela The sims. 

Det här inlägget skulle ha publicerats i måndags men det blev något fel... kommer ett till senare idag! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!