Publicerat: /

Att bli väckt av solen...

...trots persienner. Hur går det ihop? Det är hur som helst ljust i mitt rum vilket gör att jag inte kan sova de 30minuter som var kvar tills jag skulle upp. Suck.

Idag ska jag städa ihop lite på mitt rum och sedan fixa mig. För runt kvart i 1 kommer Elin i skolan hem till mig så då ska jag gå och möta henne. Vi vet inte än vad vi ska göra mer än att vi ska försöka testa ett bananpannkaks recept som jag hittat. Blir det gott kanske jag slänger upp det här.

Ikväll ska jag mest softa och ladda inför valborg imorgon! Det kommer bli kul kan jag säga.

Nu leker en massa barn i lekparken igen så ingen idé att försöka somna! Ha en bra dag alla!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!