Publicerat: / Allmänt

Veckan!

I måndags fyllde jag som sagt 17. Fick presenter av vännerna i helgen och firade nu med min familj. Fick pengar av mormor, farmor och farfar. Av mamma och pappa fick jag smink, converse och pengar samt kläder. Syrran har jag ännu inte fått något av. Tack allihopa! <3 Hade även skolfoto under dagen, hoppas på det bästa men tror tyvärr inte jag blev så bra...

I tisdags hade vi idrott på morgonen och resten av dagen var jag död. Skrev på psykologiuppsatsen på kvällen och annars gjorde jag inget speciellt. Eller ja, vi åt på max till lunch.

Igår var jag med om något jätte hemskt på bussen in till skolan. Eller ja, det var inte jag som blev utsatt men det var hursomhelst hemskt. Tur att det löste sig när polisen kom. Annars så var jag i skolan, kom hem och gjorde klart psykologin samt åt glass. Skickade in den på kvällen så nu håller vi tummarna för mitt A.

Idag är det torsdag vilket betyder kort dag i skolan. Dvs. 12.30-15.00, sjukt skönt! Efter det åker jag hem och äter och om jag hinner plugga gör jag det. Sen åker jag till stallet för dressyr lektion. Hoppas att jag kan rida på Balalaika idag. 

Imorgon är jag ledig! Har lovdag så då är det hemma som gäller, eller nja. Vi ska ha käpphästhoppning i stallet och sen USS möte. Sen åker jag hem och städar kaninburen och se blir det hoppträning på kvällen. Efter det ska jag iväg och mysa med lite vänner.

På lördag har jag inget speciellt förutom funktionärsmöte kl. 16.00 och sen på söndag är det tävling. Jag ska sitta i sekreteriatet hela dagen så det blir väll ganska skönt, men stressigt. Det är inte så kallt i alla fall.

Hur har eran vecka varit? :D


Bild på mig och Laika som ni sett förut.



Postat av: Sofie

Otur att laikis inte är frisk :(

2012-09-27 @ 21:16:57
http://sofiehaagensen.blogg.se
Postat av: Sara

Vad hände på bussen? :O Nu blev jag nyfiken ju haha!

Svar: Nu har jag svarat på din kommentar i ett inlägg! :)
Minna Huovinen

2012-09-30 @ 22:49:11
http://hamreryttarna.blogg.se
Postat av: Trygg

Jaa vad hände på bussen?!

2012-10-03 @ 00:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!