Publicerat: / Allmänt

Äsch!

Nu har jag varit jäkligt dålig på att blogga... Förlåt för det!
Det som hänt i princip är att jag varit i skolan, ridit (på Zulle alla ggr tror jag?), och varit på diverse olika saker. T.ex föreläsning med Patrik Sjöberg och Dracula teater. Den sistnämnda är egentligen inte ens värd att nämna eftersom jag i princip sov.

Igår kom jag hem från teatern till ett tomt hus, mina päron är i stugan och tog med sig Evvis så jag är själv. Idag har jag tillbringat hela förmiddagen med att städa huset och snart ska jag skriva lite på min psykologi uppsats och käka min ägglikör. Ikväll kommer nämligen några av mina poolers förbi då jag fyller år på måndag. Så vi ska fira det, eller vad man ska säga och käka en massa. Herregud ni ska bara veta hur mkt jag och mamma har köpt... Sen sussar de här och imorgon när de lämnat huset så ska jag antagligen städa upp lite och sedan skriva på uppsatsen igen. Sen glider väll familjen in någon gång också. 
 
På måndag fyller jag år somsagt och det ska jag fira med att... ha skolfoto. -.- JÄÄÄÄTTE kul, not! Hatar sånt...
 
Hoppas ni har en bra och inte lika jobbig förmiddag som jag! KRAMAR <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!