Publicerat: / Allmänt

Sista dagen!

Idag är det sista dagen i skolan innan höstlovet. Eller va? Höstlov? Det är ju snö ute?


Skit samma... Det är lov i alla fall vilket alltid är lika skönt. Men innan jag får lov måste jag skriva ett psykologi prov, ha matte, engelska och samhäll samt hoppa en pay & jump ikväll. Det blir ½ 80 och en hel 90 på Zulle, vi får väll se hur det går antar jag... Mamma ska följa med som hjälpbreda i alla fall!

Nästa vecka är det i alla fall höstlov och jag är huuur uppbokad som helst, tänkte dela med mig av vad jag ska göra för skoj.

Lördag: Ronja kommer hit på dagen, sen åker jag till Amanda på kvällen.
Söndag: Syrran fyller år så då ska vi fira henne.
Måndag: Spökkväll.
Tisdag: Skräcknatt.
Onsdag: Skräcknatten slutar, åker hem eller åker och letar vinterjacka. (en sån behövs ju liksom nu...)
Torsdag: LEDIG, åker och köper vinterjacka här om det inte blivit av tidigare.
Fredag: Oj, här är det lite oklart. Antagligen blir hoppträningen avbokad men vad jag ska göra beror lite på. Det låter som en tripp till Stockholm hur som helst, men det är inte helt klart vad jag ska göra.
Lördag: Sleepover hos min klasskompis Elin.
Söndag: Åka hem.
Måndag: Utvecklingssamtal på morgonen och sedan är jag ledig.
Ledig på onsdagen sen också! :)

Vad ska ni göra under höstlovet? :D


Postat av: Sofie

Torsdag: dressyrträning med de bästa ;))

Svar: Det såklart! ;)
Minna Huovinen

2012-10-26 @ 09:59:13
http://sofiehaagensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!