Publicerat: / Allmänt

Seg dag!

Orkar inte riktigt berätta om helgen mer än att det var roligt. Ni kan istället läsa mer på http://jossanamigo.blogg.se eller http://dusuppland.com .

Idag har jag haft hela fyra lektioner i skolan, mycket för oss på JENSEN. Ganska trökigt och väldigt hungrig blev man men till slut fick man äntligen åka hem. Extra jobbigt var det under näst sista lektionen då Broberg spelade sin första match i World cup och jag hade ingen aning om hur det gick. Tråkigt nog så gick det som jag trodde också men nu hoppas jag på att de kan spela som Jenisej gjorde emot de, emot Villa och Kungälv så att jag kan åka till Sandviken på lördag med pappa. 

På lördag kväll förresten så ska jag hem till min vän Ebba i Uppsala. Vi ska, tillsammans med de andra i USS, planera inför Spökkvällen och Skräcknatten. Det blir säkert jätte skoj! Förhoppningsvis går vi iväg och äter på någon mysig restaurang också. Mums! 

På söndag händer inget speciellt.

Den här veckan är riktigt skön för jag har absolut inget i skolan förutom provet jag hade i måndags. Väldigt härligt men samtidigt konstigt för jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu på kvällarna. Har blivit mycket film och mys! Därav att jag inte skrivit så mycket här eftersom det ändå inte händer något.

Nu börjar vintern närma sig också och det känner man av. Det är ruskigt kallt ute och nästan alla börjar bli förkylda på ett eller annat sätt. Jag själv, är mest snorig och har lite ont i halsen. 

Ikväll ska jag följa World Cup, speciellt Ljusdal - Bollnäs.

Hoppas ni har en bra dag och att ni inte har allt för mycket i skolan!
KRAMAR! :D



Bli frisk båda två.. <3


Postat av: FlizanLizan

Hej allt bra? :)

Svar: Jodå! Själv? :)
Minna Huovinen

2012-10-10 @ 21:43:31
http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!