Publicerat: / Allmänt

Mys med vänner och systers födelsedag!

Igår tog jag och Josse bussen till Amanda för att fira hennes födelsedag (som var för ganska så länge sedan) samt att hennes rum är klart. Johanna och Sofie kom inglidande en stund senare också. Vi åt massa mumsigt, såg på invigningen till Friends Arena och uppdaterade varandra om allt som hänt sedan sist. Väldigt trevligt och roligt att äntligen träffas! Bilder finns på Josäfins blogg och min dator vill inte riktigt sno de...

Idag fyller min lillasyster år så hon och hennes kompisar har härjat omkring här sen igår. Blev väckt halv 8 av att de skrek och jag kan inte alls förstå vad de gjorde vaken då. Min svenskalärare skrev till mig på twitter att jag var välkommen på besök i småbarnsföräldrarnas värld. Kul att min syster är 13...

Annars ska jag faktiskt bara ta det lugnt idag. Läsa lite i engelska boken och kanske skriva lite på samhälls eller psykologiuppsatsen. 

Hoppas ni alla har en bra början på erat lov och att ni inte är allt för sura på mig för att jag inte får in någon smexig bild!

KRAMAR :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!