Publicerat: / Allmänt

Klippning och färgning!

Igår åkte jag ner till Josäfin där jag träffade resten av mina bruds i fantastic six. Vi käkade Josses fantastiska pestokyckling med pasta, käkade massa onyttigt och så hade Frida, Elin och Michelle fått uppdrag att fixa mitt hår. Frida klippte och phineas och ferb färgade! Riktigt nöjd faktiskt även om det ser ut som det ska se ut! Den färgen jag brukar ha när det inte är utväxt och blekt, samt bort med det slitna bara! 

Idag har jag räknat protokoll på dressyrtävlingen, kul som vanligt! Ikväll ska jag chilla lite hemma och tagga för sista veckan innan lovet, som dessutom blir ganska jobbig! Skönt med lov! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!