Publicerat: / Allmänt

Veckan som varit och kommande!

Det blev dressyrträning för Isabelle i torsdags vilket jag gillade. Hon var härlig att rida för, noggrann men ändå överseende. Fick rida på Cannon då han är hyfsat igång nu. Det märktes att han inte ridits så mycket för han blev trött på en gång och var inte alls så sammarbetsvillig. Det var som att vara tillbaka på ruta ett i princip. 

På fredagen blev det hoppning på Tequila. Var väldigt länge sedan jag red henne. Tror det var någon gång i början av året och jag hade absolut glömt bort hur det var att rida henne. Blev därför väldigt klumpigt i början när jag lade mig i lite för mycket men i slutet så gick det riktigt bra faktiskt. 

Igår var jag hemma hos Ronja och myste med vänner, 'Something borrowed', Tacos, chips osv. Väldigt härligt som vanligt. Lite citat från Josses twitter:

¤ Ronja:  "Cashew nötter är det enda jag gillar i nöt-väg. Ja, förutom ni då för ni är ju ett gäng nötter!"
¤ HAHA VARÖR FINNS VI ENS HAHA
¤ Michelle vill bara köra just dance med mig för att jag inte kan dansa. KÄNNER MIG ÄLSKAD
 
Behöver jag ens säga att det var en härlig syn att se Josäfin dansa?

Idag har jag chillat alldeles för mycket. Egentligen borde jag plugga men icke. Jag orkar inte och känner att jag jobbar bättre under högre press så jag väntar och får ta det i veckan. Det är främst kompletteringen i psykologi som ska in på fredag jag oroar mig för. Har kört fast nämligen så jag tänker att det får vänta. Resten har jag koll på så det är nog hyfsat lugnt.

Slänger upp ett till inlägg med hur min vecka ser ut sen, kanske att jag gör en fin lite kalender bild? :)


Baxade den här bilden på Josse och Michelle när de körde Just Dance. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!