Publicerat: / Allmänt

Världens sötaste!

Min kära vän Josäfin gjorde ett stort erkännande imorse och jag måste bara visa det för er. Så himla gulligt skrivet och jag såg dessutom att hon tog igen den tiden hon inte kunnat retweeta sånna saker på twitter idag.
Kolla in hennes inlägg här http://jossanamigo.blogg.se/2012/november/karleksforklaring.html#comment

Haha! Skämt åsido, men ärligt visst ägde den?! Hon är nog måttligt sur på mig, Frida och Ronja just nu...
Åkte hem till Josse igår alltså, myste med kladdkaksmuffins, pannkakor och gossip girl. Jag kollar ju inte det så jag masserade Ronjas rygg istället. Elin och Michelle däremot, dissare! J erbjöd till och med bacon och ägg frukost! :) haha..

När vi var klara med vårt busande imorse så gick jag hem. Problem för mig då jag hade mina nya skor. Trots att klacken knappt existerar på de så fick jag såååhääär mkt skoskav och ont i benen. Är nämligen van vid att gå i helt platta converse eller ballerina. Sällan jag går i klackar en längre tid. När jag kom hem krattade jag hela baksidan vilket var min deal med pappa för mobilen som han betalade men som jag aldrig helt betalade av. Så nu är jag skuldfri! Efter det tog jag en härlig dusch och fixade lite mat. Så himla härligt att veta att alla andra är i skolan när man själv är hemma och chilla.

Sedan Take me home blev tillgängligt att streama på iTunes har jag lyssnat på det 24/7. Klarar inte av att det är så himla bra. De låtar som fastnat mest i mitt huvud är nog Kiss you, I would och Over again. Men helt ärligt så kan jag inte hitta någon favorit utan alla äger! Idag har jag alltså lyssnat på Take me home, läst lite i engelska boken och varit inne på internet. Nu ska jag skriva lite franska innan jag ska laga mat!

Hoppas ni har en härlig dag, trots skola! :)


Tror inte någon förstår hur fantastiska de är...! <3





Postat av: sara

Hej hur är det? :)

Svar: Jo, visst är det bra! Förkyld bara! Själv? :-)
Minna Huovinen

2012-11-12 @ 16:21:50
http://cclarstroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!