Publicerat: / Allmänt

Jobbig vecka!

Skriver just nu på en religionsuppsats, en psykologiuppsats och samtidigt har jag samhällskunskaps redovisning imorgon och matteprov nästa vecka. Ganska fullt upp alltså! Därav att jag inte har hunnit skriva något.

Hur som helst så var jag hos Josäfin i lördags. Myste med vänner och Josses *host* jätte goda kaka. Vi hittade också lite chips som definitivt inte var goda... Åkte hem sen på kvällen så att jag skulle orka plugga på söndagen.
På kvällen gick jag och fantastic six på Breaking Dawn part 2, som sagt. Helt galet!

I måndags åkte jag och Elin in och pluggade vilket gick bra, sen i tisdags hade vi idrottsteori och då gick brandalarmet. Brandövning... Varför har skolor alltid sånna när det är kallt och regnar? Sen satt vi i skolan och pluggade med lite sallad/macka innan skolan började. Igår åkte jag in tidigt till Elin och pluggade. Sen slängde vi ihop lite Chicken nuggets och makaroner innan skolan började. 

Idag har jag faktiskt inte pluggat så mycket, skönt! Har istället suttit inne på internet, tagit en skön dusch och softat. Mamma håller på att slänga ihop lite lunch och sen ska jag dra till skolan. Börjar halv 1 och slutar 3 idag så det är den bästa dagen vi har faktiskt. Bara två lektioner! Franska och Svenska. Ikväll är det dressyrträning för någon okänd tränare och imorgon är det fredag med hoppträning. På lördag ska jag mysa lite med mina stix och på söndag ska jag nog inte göra något speciellt. 

Nästa vecka har jag Tävlingsgruppsmöte på tisdag och på onsdag följer jag och Frida med Elin (i skolan) när hon klipper sig innan vi på kvällen troligtvis är på öppet hus på skolan. 18-20 så alla nior borde komma till JENSEN gymnasium Uppsala. :) Sen rullar veckan troligtvis som vanligt igen! :)

Hoppas ni mår bra! Kramar! :D



Snart är han tillbaka igen :)


Postat av: Sofie

Ja han går lugnare lektioner nu så snart så ;) Laika skrittas också, så det är ju tur det när Zulle inte ville vara frisk ;)

2012-11-22 @ 13:54:46
http://sofiehaagensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!