Publicerat: / Allmänt

Så vad har hänt?

I torsdags åkte min familj upp till våran stuga som ligger i Söderhamn där vi också har vår släkt. Jag var ensam hemma alltså. Då passade jag på att dra hit lite kompisar, vi snackade, några kollade film och myste med chips. Sedan sov de över. På fredagen följde jag med Michelle och hennes mamma Pia och handlade mat till kvällen eftersom det var midsommarafton. Vi firade en massa vänner hemma hos Michelle och hade det skoj. Vi var dock ganska trötta och gjorde inte så mycket roligt. Men lite photoshoot blev det tillsammans med myggen. Det var jätte god mat också.

På lördagen vaknade vi och jag gick hem. Sedan åkte jag, Elin, Michelle och Pia åter igent till Ica Maxi och köpte 7st Ben & Jerry's. Kassörskorna blev lite paff haha. Därefter samlades gänget igen hemma hos Elin och åt vår B&J och kollade lite på pretty little liars. På kvällen sedan så plattade vi Fridas hår och alla förutom den utsatte var med på en ny sidecut till Josse men det blev inte av. 

Har haft en amazing helg med underbara vänner. Jag älskar er <3

Vad har ni gjort nu i midsommar? :)



Nästan alla Ben & Jerry's och fina flickor, snodd ifrån Josäfin! :)


Postat av: Sofie

Naaw, love you tooooo! <3 ;))

Svar: <3
Minna Huovinen

2012-06-24 @ 15:24:03
http://sofiehaagensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!