Publicerat: / Allmänt

Härlig dag!

Har haft en väldigt härlig och effektiv dag, så blir det om man går upp i tid. (oops)

Imorse vaknade jag av att klockan ringde klockan 9. Jag och Frida hade nämligen bestämt oss för att åka in till stan. Jag behövde nya kläder och Frida är lite som min klädcoach. Vi började med att går runt lite på Vila där jag hittade ett par jätte snygga shorts och ett linne. Jag passar dock inte i alla shorts och linnet passade bara till byxor med högmidja så det blev inget av det. Gick till H&M sen och då hittade jag en klänning, ett par shorts och ett linne. Där blev det slut shoppat.

För sen fick jag och Frida något ryck och gick för att göra syntestet till körkortstillståndet. Jag, som egentligen ska ha glasögon, var jätte nervös och bombsäker på att få en "utskällning" samt få besked att jag ska ha glasögon för att få köra. Men jag klarade det!! :D 

Efter det åkte vi ut till City gross och käkade gratis Ben & Jerry's eftersom de är i Uppsala under sin Core tour idag. Mumsigt! När jag kom hem städade jag mitt rum, gjorde lite mat och snart kommer några vänner hit och myser. Michelle sitter redan i soffan och tjatar på mig att jag ska kolla på nå hus... Suck!

Hoppas att ni alla har en bra och varm sommardag! KRAM! :D



Ben & Jerry's i sommarsolen! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!