Publicerat: / Allmänt

Vloggare!

Jag tror jag har upplyst er tidigare om att jag tycker William Spetz är en grym vloggare?
Om inte så gör jag det nu.

Det här inlägget tänkte jag dock inte tillägna honom eftersom han redan har så många prenumeranter och views utan istället tänkte jag berätta om mina två andra favorit vloggare.

Den ena heter Jakob och han började faktiskt vlogga för mindre än en vecka sen. Jag hittade honom genom att den nästa vloggaren jag kommer tipsa om kommenterade ett utav hans klipp. Jakob verkar vara en sjukt härlig kille med en sån där go norrländsk dialekt. Det här klippet (nedanför) är nog det bästa enligt mig, början är så sjukt oslagbar. Jag - som aldrig skrattar åt när sånna här saker händer i komedier - dog bokstavligt talat. Checka in hans youtubekanal - Merchandderch!





Nästa vloggare som jag tänkte tipsa om vet säkert många av er vem det är! Hon heter Clara och bor nere i Göteborg. Clara hittar ni på claraslife.devote.se men också på twitter som @glasklart. På youtube finns hon på tahultsbarn. Clara är ganska mycket större än Jakob (just nu) men fortfarande inte riktigt lika stor som William så jag måste se till att ni alla har kollat in den här coola tjejen!




Se till att kolla in de här coola prickarna! För jag tycker de är grymma! :D Update: Förresten är Claras vlogg den som gjorde att hon blev så stor. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!