Publicerat: / Allmänt

Ojsan!

Blev ingen bloggning igår, fastnade i min House of night bok som kom på posten i förrigår. Och vad tror ni jag gjorde? Jo jag läste ut den igår. Hur som helst så har jag tvåan i Starcrossed att läsa också, så jag är inte helt slut på böcker.

Jag låg i alla fall nästan i sängen hela dagen med min bok så jag gjorde inget speciellt.

Just nu följer jag Falsterbo Horse Show via webben. Inte så roligt eftersom det inte finns någon sändning men det är ganska intressant ändå. Hursom helst så slänger jag upp de två sista dagarna nu!

Hoppas ni har det bra och att ni har fint väder hemma hos er! :D


Postat av: Sara

House of night boken är ju fett seg.... jag har försökt läsa ut den i någon månad nu... och jag brukar vara en sån som har näsan i boken flera timmar i sträck!

2012-07-17 @ 00:48:14
http://fjuarna.blogg.se/
Postat av: Sara

House of night boken är ju fett seg.... jag har försökt läsa ut den i någon månad nu... och jag brukar vara en sån som har näsan i boken flera timmar i sträck!

Svar: WHAT r u kiddin with me bro?
Minna Huovinen

2012-07-17 @ 00:48:14
http://fjuarna.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Faktist inte... läste ut den i fredags, vart sjukt besviken på boken!

Svar: Du har sjuuuukt dålig smak hörredu! ;)
Minna Huovinen

2012-07-23 @ 15:01:42
http://fjuarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!