Publicerat: / Allmänt

Mys dag!

I morse gick jag upp ganska tidigt, klockan 10, för att baka. Jag och min syster bakade en jätte god sockerkaka och en lite mer misslyckad mintchokladkaka utan mint. (haha). Klockan 12 kom min mormor och hennes vännina förbi och fikade och hälsade på lite innan de åkte till Karlskoga. Väldigt trevligt eftersom jag ser de så sällan.

Resten av dagen har jag slappat och övat på att spela What makes you beautiful på piano. Har blivit lite bättre nu faktiskt och det går lättare och lättare att spela med två händer även om jag inte gör det så svårt för mig.

Ikväll ska jag sitta vid datorn och söka runt lite på internet, lyssna på musik osv. 


Kan inte förstå att Up All Night tour är slut, föralltid!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!