Publicerat: / Allmänt

Mer av mig?

Jag tänkte tipsa er om andra ställen som ni kan hitta mig på!
Tycker ni jag uppdaterar dåligt här? Följ mig på alla andra ställen också!

Vill ni följa mina ibland tråkiga, ibland roliga och ibland intressanta tweets? Checka @MiinnaHuovinen på twitter! Där skriver jag så ofta jag orkar!

Vill ni se det jag gör i bild och kanske hur jag och mina vänner ser ut när vi gör en massa tokiga saker? Kolla in mig på Instagram som @MinnaHuovinen!

Gillar ni One Direction, olika posts eller bara att stalka mig extra mycket? Då kan ni hitta min tumblr! - miinnahuovinen.tumblr.com!

Annars hittar ni mig på mejlen - [email protected] eller [email protected]!

Jag finns såklart på facebook som Minna Huovinen också även om jag inte accepterar alla. :)


Känner ni för att följa mig på något ställe så brukar jag finnas som antingen MinnaHuovinen eller MiinnaHuovinen. Mitt eget namn med två eller ett i alltså! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!