Publicerat: / Allmänt

Inledningskurs och fika!

Igår fyllde min pappa år, samma sag som One Directions 2årsdag!
Vi firade inte så mycket men han fick en present av mig och syrran åtminstone. Vi åkte nämligen ner till Enköping för att gå på inledningskurs, jag, mamma och pappa. Det tog hela dagen att gå kurs, äta och bila så vi hann inte så mycket mer.

Precis som alla sagt så var den tråkig, ibland kändes det som att han hade svårt att få ihop 3 timmar liksom. Men jag lärde mig lite saker i alla fall och nu får jag lagligt köra, såfor vi har en skylt och papper åt mamma och pappa! Åt på Max sen och tog en Lyxshake, mumma! På kvällen plockade vi upp syrran som varit hos mormor under dagen och landade ungefär klockan 12 i stugan och vi åkte ungefär 11 på dagen. Därför valde vi att fira pappa idag istället.

Just nu sitter jag hos farmor och farfar i Söderala. Alldeles nyss var mina kusiner här (7år och 8månader) tillsammans med min faster och hennes kille. Alltid trevligt för de är så roliga och samtidigt väldigt ungdomliga så det blir inte sådär långtråkigt som det brukar bli.

Alldeles strax ska vi åka ut till stugan och fika med tårta, för det första för att fira pappas födelsedag men också för att jag har namnsdag idag. (Kristina) Vi brukar inte fira namnsdagar men eftersom det är dagen efter pappas födelsedag så brukar åtminstone jag lossas att det är för mig.

Vi får se när jag träffar på internet nästa gång, vi stannar här till på torsdag och sen på kvällen ska jag mysa med lite vänner så vi får se. Sen är jag upptagen på fredag, på camp i helgen, läger i veckan och så åker jag till Elins stuga direkt efter lägret. Ganska dålig uppdatering alltså.

Hoppas ni har en grym dag! KRAMAR! :D

PS. Josäfin och Ronja: Jag är INTE ALLS avis på er som kan se Teen Wolf avsnittet idag...DS.
 

You've been here for me for more than one and a half year. TWO years yesterday. Proud Directioner!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!