Publicerat: / Allmänt

Hur står det till?

Här mås det bra, händer inte speciellt mycket faktiskt!
Har varit så otroligt uttråkad till och från nu att jag inte vet var jag ska ta vägen.

Någon dag sedan (noll tidsuppfattning såhär på sommaren) åkte jag med Michelle och Elin till stallet när Michelle red Pam. Skulle fota men det blev i princip grått och suddigt så inte nå vidare snyggt. Vi får se sen om jag lyckats fixa någon bild.

Igår blev jag så trött på min dator som inte klarar av att ha en vanlig bild som bakgrundsbild. Av någon anledning så funkar bara inställningen "dra ut" så alla bilder som jag använder blir pixliga och dras ut. Därför bestämde jag mig (trots de sammarbetssvårigheter som jag och mitt photoshop hyser till varandra) att redigera ihop en bild. Jag är som sagt inte så bra på photoshop längre men fick ihop något åtminstone. Förhoppningsvis kan vi kanske sammarbeta någon mer gång så att jag kan få ihop en ny design hit till bloggen. Nu ska jag sluta babbla, här är min nuvarande skrivbordsbakgrund. (klickbar)



Tyckte den var lite mysig, egentligen skulle jag ha bilder på mina vänner också men det visade sig att det inte fanns så mycket plats kvar när jag lagt in de på 1D och Cannon. Antagligen kommer jag byta ut de två mindre på 1D till bilder på mina vänner med tiden.


Hoppas att ni har det bra och att ni har fint väder, nu ser det i alla fall ut som att molnen börjar försvinna och solen titta fram här! KRAMAR! :D


Postat av: Anonym

Du är sjukt duktig i photoshop ju! :D

Svar: Haha nej, inte längre! :)
Minna Huovinen

2012-07-14 @ 16:04:22
Postat av: Alexandra

Mitt namn försvann i den första kommentaren... det va iaf jag som kommenterade den! :D

Svar: ;)
Minna Huovinen

2012-07-14 @ 16:05:11
http://fjuarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!