Publicerat: / Allmänt

Händer?

I fredags var jag hos Josäfin med Michelle, Frida, Ronja och Elin. Vi åt Mormor Ramsey tårta, chokladmousse med frukt och de andra badade. 

Igår gick jag upp klockan SEX och åkte till Baståsen med Sara. Läs hennes blogg om ni vill veta hur det gick.
På kvällen chillade jag massa och somnade halv 12, trött som fasen. Dessutom har jag bränt mig i hela fejset, det enda ställe jag inte ville bränna mig på...

Idag händer ingenting. Vaknade halv 2 och åt lunch. Imorgon kommer min mormor och hennes vän och hälsar på och på tisdag ska jag in och möta mamma på stan. Ganska tråkigt, men men! :)


Hoppas ni har det bra! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!