Publicerat: / Allmänt

Slutspurten!

Ligger ganska bra till i fas då jag faktiskt bara har en religionsuppsats som ska in imorgon och en samhäll/idrottsuppsats som ska in på fredag(även fast jag slutar på torsdag). I den sistnämnda har jag bara en diskussion kvar medan jag på religionen har lite kvar att göra samt får en lektion att jobba med den imorgon.
 
Därför har jag valt att ta en pluggfri kväll ikväll. Främst för att jag är trött men också för att jag ville kolla på en film. Det sumpades dock då jag inte hittade något sätt att se den på...
 
Idag har jag haft vikarie de två lektionern som inte blev inställda. Lärare var sjuka eller så fanns inget att göra.
I måndags fick vi fika på coachtiden, toppen lärare som vi har!

Imorgon har vi lektioner som vanligt även om vi i princip inte har något att göra på de och på torsdag har vi avslutning. Då ska resten av skolan också få se vårat julspex som vi har spelat in. Jag är lite osäker på vad folk kommer tycka men förhoppningsvis blir det bra. Efter det åker jag och mina kompisar hem till Elina och fikar. På kvällen har jag dressyrträning.

På fredag ska jag umgås med mina stix. Vi har lite planer för några saker vi ska göra men jag tror faktiskt inte jag kan berätta så mycket just nu. På kvällen är det sista hoppträningen för mig... För nästa år kommer jag bara rida en gång i veckan. 

På lördag och söndag har jag inget inplanerat hittills, så vi får väll se vad som händer. Ska slå in paket, städa och kanske hjälpa mamma förbereda lite mat någon dag. Och juste! Måste hinna köpa julklapp åt pappa... har fortfarande problem med det... Panik!

Sen vet ni ju vad som händer på måndag! ;)

Hoppas alla har en härlig jul och att ni längtar lika mycket till lovet som mig! KRAMAR! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!