Publicerat: / Allmänt

Kommande vecka!

Är inte lika kreativ den här veckan, haha!

Måndag: Åka in tidigare och plugga med Elin, slutar sedan 15.45 och då tänker jag slappa hemma.
Tisdag: Idrott på morgonen, minns inte riktigt vad vi ska göra men men... Slutar sedan 16.40.
Onsdag: Åker kanske in med Elin igen. Slutar 16.45, filmar en kortis i skolan och sen följer jag Bollnäs-Broberg via liverapportering!
Torsdag: Finlands nationaldag, haha! Går i skolan från 12.30-15.00, så pluggar ev. i skolan med Elin. Annars har jag dressyrträning på kvällen!
Fredag: Slutar 5... -.- Åker hem och äter och sen hoppträning!
Lördag: Mys med vänner! :)
Söndag: Gör jag antagligen inget annat än att plugga!

Har säkert missat något som jag kommer på helt panikartat sen, haha! Men mkt plugg blir det såhär i slutspurten! Nu är psykologin i alla fal inskickad! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!