Publicerat: / Allmänt

Vad händer?

Livet rullar på. Skola, lunch, hem är i princip det jag gör.
 
Igår hade vi idrott, gick till stallet (Campus 1477) där vi har idrott och hade genomgång av lokalerna i princip. På kvällen gjorde jag inget speciellt. Bilen jag övningskör med står på pappas jobb just nu eftersom han har jobbarbil så jag kan inte övningsköra heller. :/

Idag åkte jag hem till min klasskompis Elin tillsammans med Frida, Helena, Angelica och Jennifer för att ha tårtkalas. Vi gjorde en jätte god tårta med marräng, grädde, choklad och banan. Mums! Elin har fyllt år därav att vi gjorde detta lite impulsivt. Just nu är mamma och syrran iväg och hämtar hem pizza så jag ska snart smälla i mig en kebabtallrik, onyttig som jag är. Men huuur gott som helst! :D


Hoppas ni har det bra, här händer inget speciellt! :)
KRAM! :D


Postat av: FlizanLizan

Hej allt bra? :D

Svar: Allt bra! Själv? :D
Minna Huovinen

2012-08-24 @ 21:09:17
http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!