Publicerat: / Allmänt

Tunnpannkaka med keso och spenatröra? Huh?

Det var vad vi fick till mat idag. Fråga mig inte var man får den idén ifrån... Jag, Frida och Helena gick till subway istället. Frida dansade med en geting medan jag föredrog att undvika de och Helena slogs med en annan. Japp...

Franska är så sjukt tråkigt just nu, jag är så dålig och vet inte vad jag ska göra...

Idrotten var jag inte med på eftersom jag är så sjukt förkyld... Mår inget vidare bra överlag heller, men men. Det är sånt man får stå ut med. Orkar inte missa massa..
Hade också samhällskunskap där jag trodde att jag skulle spy, sjukt tråkigt var det också. Engelskan var okej.

Sen har jag bara ätit middag och slappat hemma. Inget annat speciellt. Pluggade lite franska en stund.

Har inte hänt något speciellt så jag orkar inte riktigt blogga. Imorgon är det också skola. Har Matte, Psykologi, Religion och Svenska. Hyffsat okej dag även om vi går ganska länge...


Hoppas ni mår bättre än vad jag göra, blir nog sängen tidigt ikväll! Godnatt! :D


Postat av: Sofie

Tråkigt att du blivit sjuk, krya! <3

Svar: Taack <3
Minna Huovinen

2012-08-28 @ 21:20:37
http://sofiehaagensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!