Publicerat: / Allmänt

Stugan!

Jag tror jag hann vara hemma i absolut max 2 timmar innan det bar iväg igen. Den här gången skjutsade familjen mig till Elins stuga där jag tillbringade 4 dagar med mina kära vänner. Resten av familjen åkte till Söderhamn vilket på sätt och vis var lite sorgligt eftersom jag gärna hade velat träffa alla men men. 

Vi hade det hur som helst väldigt roligt. Gick/cyklade/åkte in till Gävle en dag och shoppade väldigt mycket, även om jag själv "bara" kom hem med en ny mascara och en ögonbrynsskugga. Höll dessutom på att göra bort mig hur mycket som helst när jag såg en av spelarna i Broberg och kom, som tur var, på mig själv sekunden innan jag skrek "Nämen hej!". Det hade varit pinsamt! 

De andra dagarna slappade vi i stugan, åt en massa gott, badade, följde hästhoppningen på tv/iPad/radio och färgade Ronjas hår. Vi hade dessutom sönder en säng, (Förlåt Jeanette och Micke!) och pajade några cyklar. 


Något vi dessutom blev väldigt förvånade över är hur mycket vi sov. Vi gick och lade oss "väldigt" tidigt varje kväll. Det måste vara åldern som har gjort det. 

Vill ni se några bilder ifrån helgen så kan ni titta in på jossanamigo.blogg.se. Josäfin dokumenterade nämligen allt vi gjorde (som vanligt!). :)

Här är hur som helst, Josäfins "Stugan film". Titta och njut!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!