Publicerat: / Allmänt

Mys med vänner, möte och övningskörning.

Igår åkte jag till Josse med gamla goa gänget ifrån Örsa. Det är alltid så härligt att hänga med de för man träffas inte lika mycket längre när vi är utspridda på tre skolor. Sen har vi kännt varandra sen vi var så pass små att det finns så roliga minnen. 

Vi åt Josses riktigt goa Pestopasta med kyckling, gjorde chokladmousse och smockade i oss Chips och popcorn samtidigt som vi såg på film. Lol bland annat. Därefter åkte Michelle och Elin hem eftersom de skulle iväg på äventyr och vi andra pratade, såg en film och gick sedan och lade oss.

Imorse åkte jag hem vid 12 och hade sedan USS möte i stallet vid halv 2 till 4. Mycket att prata om. När jag kom hem slappade jag lite och sedan drog jag och pappa ut och övningskörde. Lite coolt idag för nu fick jag köra ner till industriområdet där vi brukar köra och jag körde för första gången på både trean och även första gången på fyrans växel. Lite små stolt. Vi övade mycket att backa runt hörn vilket jag blir bättre på hela tiden även om det ofta slutar med att bakdelen glider iväg någon annastans. 

Imorgon är det skolvecka igen och jag ska upp klockan sex. Önska mig lycka till vettja!
KRAMAR! :)


Saknar gubben, nu får han bli frisk... <3


Postat av: Josäfin :>

MIN WUNDERBARA MAAAAT ♥

Svar: Jaaa, så duktig du är! :D <3
Minna Huovinen

2012-08-20 @ 16:14:46
http://jossanamigo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!