Publicerat: / Allmänt

Freedag!

Idag börjar hoppträningarna igen men den här kommer bli lite speciell. Jag skrev i ett inlägg igår att Cannon blev halt under ridlägret vilket betyder att jag kommer få rida på någon annan. Vilken häst det blir har jag ingen aning om men det ska säker bli roligt och lärorikt hur som! 


Ikväll är vi också inbjudna på kräftskiva tillsammans med grannarna. Det har blivit lite utav en årlig tradition att vi ställer upp ett långbord i rundeln på gatan i slutet av sommaren. Det brukar vara surströmming eller kräftor som äts men för mig, som inte äter något av dessa så blir det lite korv istället. Eftersom jag rider så kommer jag dock komma inglidande senare på kvällen istället så får jag steka på min korv själv. Håll tummarna för att jag inte eldar upp kvarteret medan de vuxna har trevligt utanför. 

Till veckan börjar skolan igen, mer exakt på torsdag vilket såklart blir tråkigt, även om jag saknar mina vänner. Det ska bli skönt att få in lite rutin igen men samtidigt så är det inte så roligt med plugg även om jag gillar min skola. 
Jag ska dessutom få en ny klass som på sätt och vis är positivt men även negativt. Aja, det blir säkert bra. Optimistisk som jag är.

Hoppas ni alla har ett bra sommarlov, och passa på att njut utav de få dagar som är kvar! Själv ska jag ta till vara på varenda sekund! KRAMAR! :D (bildarkivet låg nere tråkigt nog :( )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!