Publicerat: / Allmänt

En sån där lista igen!

Hejsan bloggen! Just nu sitter jag på bussen till Västerås där min sjukling till pojkvän ska hämta mig, stackarn. Men men, ska bli mysigt! Jag har egentligen inte gjort något spännande de senaste dagarna så jag slänger upp en liten lista som vanligt. Ha det gott! Kram!

Idag är det: Fredag
Idag tycker jag om: Mig själv faktiskt, känns ssom en bra dag för min självkänsla.
Idag har jag: Skrivit juridiktenta och det gick faktiskt helt okej.
Idag borde jag: Inte så mycket. Har faktiskt inga borde mer än att vi antagligen ska få i oss mat ikväll. Och diska efter oss eftersom diskmaskinen är sönder.
Idag tycker jag: Att kollektivtrafik kan ta sig.

Denna veckan med ett ord: Pluggig. Om det nu är ett ord.
Veckans bästa: Smörgåstårta igår kväll och att jag får träffa hjärtat igen ikväll!
Veckans värsta: Tentan, fy vad jobbig den var! Men nu är det över och det kändes som sagt okej.
Dagens värsta känsla: Huvudvärken och skrivkrampen efter tentan. Usch!
Dagens bästa händelse: Får träffa min älskling❤️
Dagens hiss: Vädret!
Dagens diss: Kollektivtrafik, usch!

Idag är jag nöjd med: Tentan!
Idag är jag missnöjd med: Ingenting!
Idag saknar jag: Min vovve, trots att jag träffade honom för 1,5 timme sen! Ska byta ut honom mor två katter i helgen... Näe! Usch!
Idag avskyr jag: Vintern, please go! You're nor wanted anymore!
Idag älskar jag: Livet?
Idag just nu ska jag: Sluta stirra ner i telefonen och hoppas att huvudvärken försvinner.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!