Publicerat: / Allmänt

Nej.

Tänker inte ens kommentera melodifestivalen, är bara så sjukt besviken att jag inte vet var jag ska ta vägen. Nej, grattis till Robin. Kul att han blev glad.

Gårdagen var en enda nervpers. Villa kvitterade i matcher så nu avgörs det imorgon om det är de eller SAIK som går till final. Dessutom gjorde Sirius och Ljusdal världens hjälteinsatser och höll sig kvar i elitserien till nästa säsong. TACK! Höll på att dö av nervositet. Kul att Kalix är tillbaka också!

Idag chillade jag hemma innan jag åkte in och åt lunch med Elin. Maten var väll inget att hänga i granen men annars var det trevligt. Skola sen och dagen gick faktiskt riktigt snabbt. Gick till akademibokhandeln sen med Michelle och Frida. Sen jag kom hem har jag chattat lite med min tysk, lyssnat på en massa bra musik och surfat runt lite på twitter främst samt försökt klara en bana på candy crush.

I veckan har jag lite plugg att göra, ska åkte till Elin innan skolan på onsdag och på torsdag har jag friluftsdag samt ridning efter skolan. På lördag ska jag se två stycken bandymatcher på tv på dagen. Först P20 SM finalen och sen Dam SM finalen vilket blir väldigt roligt. På kvällen åker jag till Björklingen för att fira några som fyllt/fyller år. På söndag är det SM finalen och då åker jag och pappa till Friends arena för att kolla. Ska bli jätte roligt och jag är verkligen taggad på att se bandy igen utan att se tv sändning. Senast jag såg bandy live var Västerås-Broberg för ganska exakt två månader sen på lördag.

Hoppas eran vecka kommer bli härlig och att ni inte har allt för mycket plugg!
KRAM! 

Ps.  Angelica, på torsdag/fredag kommer garanterat ett ridpass inlägg! Avsett att jag inte dör eller att passet suger! .Ds.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!