Publicerat: / Allmänt

Fram och tillbaka!

Ja vad ska man säga. Antingen så har jag fullt upp eller så gör jag ingenting. När jag har fullt upp hinnet jag inte blogga och när jag inte gör något är det inge kul att blogga.

Igår åkte jag in till Stockholm med Josäfin och shoppade. Rean levererade och det gjorde även Josse. Har nog aldrig varit så bra på att köpa saker som med henne. Fick med mig två linnen, en stor stickad tröja (får se vad jag gör med den, kan tycka att den är lite väl stor eftersom det är XL) och en klänning. Allt utom ett av linnena är från gina, linnet är från H&M.

Vi käkade på donken och fikade på nåt random fik där vi nog även somnade en stund haha! Därefter var vi på jakt en lång stund innan vi åkte till Solvalla med Josses pappa.

Nu ska jag på körlektion nr 4, så vi hörs! Kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!